tirsdag 10. september 2013

Anbefalinger av god mat

av: Magnus

God mat

Hei, det er Magnus her og i dag vil jeg gi deg noen tips om hvor du kan spise god mat. Jeg er ganske godt kjent rundt her så derfor vil jeg hjelpe de som ikke er så kjent rundt her på Haugalandet. Haugalandet består av kommunene Karmøy, Haugesund og Tysvær


Kebab

Hvis du vil ha kebab så anbefaler jeg Expressen i Haugesund, fordi der synes jeg de har best kjøtt og dressing.


                                                Pizza

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Hvis du vil ha pizza så anbefaler jeg Pizzabakeren i Kopervik, fordi der synes jeg de har god bunn, og mindre ventetid enn i Haugesund.

                                            Hamburger


Hvis du vil ha hamburger så anbefaler jeg McDonald's, fordi jeg synes Big Mac er den beste burgeren. Jeg synes også nuggets er godt



Kinamat

Hvis du vil ha kinamat så anbefaler jeg China House i Haugesund, der synes jeg de har veldig god kylling i karri.


 

                                                                                                                                                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar